Hellu Hellu

Sitter i skolan nu såklart, har snart sista lektionen, skönt! På senaste lektionen fick vi massage, sköööönt! Och efter skolan ska jag träna, skööönt! Haha! I helgen spelade jag match, i tobo örbyhus, mot töff. Vi vann med 7-4, fick göra två mål. Sen gjorde jag inte så mycket mera, kollade på herrarnas innebandymatch på söndagen, dom förlora med 9-2 tror jag det va, men dom mötte serieledarna. Börjar lektionen om 15 min, vad ska jag göra tills dess? Ja pressa facebook antagligen. Det är det man gör på rasterna i skolan. Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska pressa facebook nu!
Och jag som älskar vintern, har börjat längta efter sommaren!

Kan inte lägga in nån bild, funka typ inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0