Måndag

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev! Har inte riktigt haft tid.. I fredags åkte jag hem till johan, han fyllde 19! Så var jag där sen halv sju gick vi upp på lördagsmorgonen för att åka hem till mig och sen till uppsala direkt för jag hade match och vi skulle handla lite i uppsala innan! Jag fick ett par skor :D sen åt vi på donken innan matchen.. matchen vann vi med 6-4 ! super bra, jag hade lite ont i nacken, kunde inte vrida så bra på huvudet åt höger hållet.. :/ men det gick bra iallafall. Efter matchen åkte vi till Ikea, handade nytt köksbord, sen åkte vi hem, va hemma vid sju kanske, åt middag, grillad kycklin och potatis kroketter, mums! Sen på kvällen "kollade" jag på film, sov alltså! Det var min lördag och fredag..

På söndagen var vi till mormor och hälsade på och fikade lite, sen åkte vi hem, då skulle johan hem men jag åkte på innebandy så han fick va hemma med simon^^ Det var min bror som spelade. Dom vann med 5-0!!! :) Jätte bra, duktig målvakt har dom! Sen efter matchen handlade vi och sen hem och åt tacos, jättegott! Sen på kvällen hände inte så mycket, kollade på solsidan och time out, jätteroliga program! Sen somnade jag före tio, det ska jag försöka göra varje dag denna vecka för jag är alltid så trött, så kanske blir piggare om jag lägger mig tidigare! Får hoppas på det iallafall.

Idag har det varit skola, dagen har rullat på hyfsat bra. Haft idrottsprov, skrev på nästan alla frågor så det kändes bra! :D När jag kom hem åt jag pancakes och sen kollade jag lite på tv, bakade en kladdkaka och nu sitter jag vid datan. Ska duscha och gå och lägga mig sen någon gång^^

Ska skriva ett till inlägg nu med receptet på min kladdkaka, den blir supergod och kladdig! :)

Mitt recept är bättre än det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0