Praktiken..

åhh.. får så ont i fötterna varje gång jag varit på praktik. Och slutar fyra, så skyndade mig för att hinna med bussen, men hade så ont i fötterna så kunde inte gå så fort! Så fick ta en senare buss, gick till Åhléns och sen till Ica för jag var så hungrig så köpte vindruvor. det är så gott! och det släcker törsten lite. Satt inne på biblan och åt tills klockan va tio i fem, då gick jag till buasen, och precis när jag ställde mig vid busshållplatsen så kom bussen. Tur eller vad?! :D
Och nu är jag helt seg i hela kroppen, ont i fötterna, seg i benen, kanske är för att jag är trörr? jag vet inte.. får försöka lägga mig tidigt idag iallafall. Sista inlägget för idag!
Godnatt

bild tagen i umeå i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0